Hello world!

Hoi

Dit wordt een nutteloze blog, en ik weet niet of ik echt actief zal zijn, maar dat weet je pas als je het probeert, of niet?

Ik zal hier voornamelijk kleine nutteloosheden neerzetten, een leuk woord dat je plots tegenkomt (zoals ik dat gisteren deed en waardoor ik nu dus een blog maak). Misschien in de komende maand ook wel een losse quote uit Harry Potter, die ik tijdens het vertalen tegenkwam en waar ik van moest lachen, want JK schrijft gewoon geniaal.

Asafoetida —> dat is dus het woord dat de oorzaak is van deze blog. Ik zag het woord (het is Engels) in het woordenboek staan, en vond het geniaal. Het betekent Duivelsdrek, geniaal toch?

3 reacties

  1. CC said,

    26/02/2009 bij 12:07

    Jaaa DF heeft eindelijk een blog, joepieee! Geniaal!

    En inderdaad, Asafoetida is een leuk woord ;).

  2. Maartje/Tigerlily said,

    26/02/2009 bij 17:07

    Hee, dat woord kende ik nog niet ^^
    Ik dacht eerst dat het misschien iemands naam achterstevoren geschreven was maar daar komt ook niet veel uit =P

    Aditeofasa, klinkt net zo logisch =]

    Blogs zijn leuk ^^ Succes met deze =D

  3. C0rientje said,

    26/02/2009 bij 17:21

    Ik ben benieuwd naar je blogjes! 😀


Geef een reactie

