Aardige mensen, en nog iets geloof ik.

Zo!

Afgelopen weekend was leuk! Ik ben naar Enschede geweest (en naar een dorpje daar in de buurt waar ik de naam van vergeet, iets met de O, en het is niet Oegstgeest : P) en we zijn naar de Balfolk Night geweest. Het was echt absoluut helemaal super. Mijn meest favoriete mazurka ooit werd gespeeld, alleen helaas geen leuke jongen om hem mee te dansen : P

In de middag moest ik ook weer naar huis, en de trein zou met de ene reis 6,50 kosten, en dan nog een bus van 5, en met de andere 9,80 en nog 8 strippen met de bus. Die andere was alleen wel een halfuur korter en ik hoefde niet twee keer pakweg een uur op de bus te wachten. Ik sta dus bij de kaartjes automaat, heb alles ingetoetst, wil op PIN drukken. En dan wordt er opeens geroepen “Wacht! niet betalen!” Er schiet gelijk door me heen dat de automaat vast kapot of geskimmed was, en dat net al mijn geld is gered, maar het was een aardige meneer die een dagkaartje van de blokker over had, die alleen die dag nog geldig was. Ik mocht hem dus zomaar hebben, echt super geniaal! Dat scheelde me een kleine 10 euro! Lang leve lieve mensen πŸ˜€

Tweede: Ik heb een wasstraat voor treinen gezien πŸ˜€ aan de kant van Zwolle waar ik heel vaak langs ben gereden maar waar ik blijkbaar nooit oplette staat dus over een spoor heen een wasstraat. Twee dingesen met borstels en tussen die twee een douche. Ik zou alleen al een trein van dat perron nemen, waarschijnlijk vervolgens in `the middle of nowhere` uitkomend, om een keer door die wasstraat te rijden, al staat hij waarschijnlijk niet vaak aan. Iedereen dus eens goed opletten bij Zwolle ? : P

Ik ben geen leuke quotes meer tegengekomen, behalve die geniale van Ron en zijn emotionele reikwijdte van een theelepeltje, maar die is niet origineel meer

Knuff Tessa

(en nou heb ik hem lekker toch gezegd : P)

2 reacties

  1. Emma said,

    06/03/2009 bij 10:32

    Wat lief van die lieve meneer zeg, had jij even geluk. Hij had het niet nodig en jij was daar mooi mee geholpen πŸ˜€

  2. Vera said,

    14/03/2009 bij 14:58

    EN! I had je toen even gezienop het station, en met je naar de bus gewandeld ^^ Hele aardige meneer trouwens, erg leuk!


Geef een reactie

