CSI

Deze week ben ik CSI aan het inhalen, omdat er op maandagavond weer nieuwe afleveringen zijn en door mijn uitstapje naar Duitsland loop ik nu dus achter. Ik moet nu nog drie afleveringen van seizoen acht, en de eerste twee van seizoen negen. De tweede heb ik op kunnen nemen, maar van de eerste wist ik niet dat hij werd uitgezonden, en laat dat nou juist een heel belangrijke zijn! Een belangrijk personage gaat dus dood, en dat wil ik eigenlijk toch wel zien. Helaas wil mijn zebra ook via de minder legale wegen niet zorgen dat ik hem kan zien, dus ik zal vrees ik genoegen moeten nemen met een samenvatting. Bugger.

Maargoed, ik zat gisteren dus te kijken naar aflevering 14 van seizoen 8 en er kwam een heel grappige quote in voor, waarbij ik bij het eerste gedeelte meteen aan twee vriendinnen van me moest denken. Het werd gezegd door een gevangene, als antwoord op de vraag waarom zijn vriendin een ander zou hebben vermoord. Hij stelt dus dat hij vrouwen überhaupt niet begrijpt:


One moment they are sending each other cupcakes on Facebook, the next they kill each other over a broken curling iron.

Ik hoop dus maar dat het tweede deel niet op ze gaat slaan, maar dat zal wel niet 😛

Geef een reactie

