Best(s)eller?

Hoi!

Het is weer lekker lang geleden dat ik postte en ik kan het niet eens wijten aan het feit dat ik ziek was, want ik zat de hele dag achter de zebra. Misschien was het het feit dat ik een hoofd had waar een baksteen in rolde afentoe, maar ik denk het niet. Ik had gewoon geen leuk onderwerp. Ik moet denk ik nog leren om een onzinonderwerp te vinden om vervolgens een onzinverhaal omheen te breien, want onzin verzinnen op zich is helemaal geen probleem (A)

Het onderwerp van vandaag: Bestseller.
Ik heb dit een hele héle lange tijd gelezen als besteller. Tenminste, dat deed ik als het in een nederlandse tekst stond. In het Engels las ik wel gewoon bestseller. Blijkbaar had mijn brein besloten dat Nederlanders het Engelse woord niet wilden gebruiken en dat ze het daarom besteller noemde, omdat het een boek was dat heel veel besteld werd. Logica hé?

Dan nog iets: ik ben in één klap al mijn verstandskiezen kwijt. Nuja, ik weet eigenlijk precies waar ze zijn, in een zakje ergens verdwaald op mijn bed, maar ze zitten niet meer in mijn mond. Er zouden er maar twee verdwijnen vandaag, maar de kaakchirurg besloot dat ze wel allemaal konden gaan omdat ze er zo leuk voorlagen en er makkelijk uit gingen. Toen liep ik dus met de onderste kant van mijn gezicht volledig verdoofd, een tong die aanvulde alsof hij echt mijn hele mond vulde. Wat overigens waarschijnlijk ook zo was aangezien ik er minimaal 4 keer op heb gebeten.
De verdoving is nu weg dus ben ik begonnen met ibu, en heb ik net ijs gepakt. Dat werkt alleen niet als je ook moet typen en dus ligt het ijs nu mijn bovenbenen koud te houden. Dat gaat vast niet helpen tegen een dikke kaak (volgens een vriendin had ik de Beul van Lelystad en heb ik morgen dus een dik gezicht :P).

Groetjes!

P.s. (Nog mazzel dat het de Beul van Lelystad was, en niet de Psychopaat van diezelfde plek :P)

2 reacties

  1. nala2009 said,

    11/03/2009 bij 14:48

    Foto!!!!!!!!!
    (grapje)
    Ik hoop dat het meevalt allemaal!

  2. CC said,

    13/03/2009 bij 06:45

    Je had ‘de beul’ en nog nergens last van? Geniaal!

    (mijn broers hebben hem ook gehad en waren niet zo blij… Maar dat kan er ook aan liggen dat ze bij jou getrokken zijn en niet gesneden)


Geef een reactie

