Gebabbel

Ik schaam mij diep. Zo, dat is eruit. Ik heb veel te lang niet geblogd, terwijl ik het wel leuk vind 😛 De afgelopen we(e)(k)(en) waren een beetje chaotisch, door veel vertalen (ik ben klaar!) twee grote toetsen en twee grote presentaties die voor een cijfer gingen. Alle toetsen waren voldoende en de presentaties ook, dus dat is wel mooi. Nu vrijdag nog een toets, volgende week dinsdag ook en ergens ook nog een verpleegplan maken en dan zijn we helemaal klaar voor eventjes. Nog zeven weken en we hebben vakantie!

Dat betekent dat we ook nog maar zeven keer psychiatrie hebben en daar ben ik erg blij mee. Ik ben er deze periode achter gekomen dat ik gewoon standaard geïrriteerd en chagrijnig raak van die lessen en ook van de manier van doen van de lerares. Echt, ze is gewoon aardig en heeft aandacht voor de leerlingen enz, maar ze ziet alles veel te psychologisch en daar kan ik dus absoluut niet tegen vrees ik. Toen ik nog op Windesheim zat werden we doodgegooid met dat soort gedoe, in het begin was dat geen probleem, maar ik was het zó zat op het eind! En nu dus nog steeds 😛 Maargoed, nog zeven lessen te gaan! Eitje 😛

Hmm, ik had nog een leuke quote of iets in de trant vanmorgen, maar die ben ik nu dus kwijt… Chaos 😛 Nuja, dan maar een random quote die wel mooi is:

Fear makes strangers of people who would be friends.

Ohja, dat wilde ik nog vertellen. Sinds vandaag hebben we de Stentor weer als krant (jippie!) maar de Volkskrant ook nog een paar dagen. Voor school moeten we soms artikels meenemen die met zorg en aanverwanten te maken hebben. Ik dus de Stentor doorbladeren; Niks te vinden. Ik pak de Volkskrant; Een goed artikel op de voorpagina. Juist.

Geef een reactie

