Gamma

Soms heb je klanten die je wel zou willen wurgen, of toch op zijn minst flink zou willen mangelen, maar gisteren waren de klanten lief. Ik ben verkouden en ben redelijk continu aan het hoesten, dus ook achter de kassa. Eerst had ik een klant aan mn kassa en die gaf me opeens twee dropjes, tegen de hoest. Even later draaide een klant bij de andere kassa zich om, gaf een Fisherman’s Friend Anijs, omdat hij die ook altijd eet als hij last heeft van zijn keel, en vlak voor het eind van de avond kreeg ik nog een boterbabbelaar van een andere meneer ‘omdat dat je keel smeert’. Dat is toch super lief?

*knuff*

1 reactie

  1. Esther said,

    14/04/2009 bij 15:52

    Wow, geef mij zulke klanten 😮 En als ik in je buurt zou zijn, zou je van mij ook een dropje krijgen 😛


Geef een reactie

