De dokter

Goeieavond!

Gisteren moest ik naar de dokter, omdat de fysio ook geen raad meer wist met mijn leuke knieën. Ik heb helemaal geen problemen met doktoren of iets dat ermee te maken heeft, injecties zijn geen probleem en voor de rest ben ik er ook niet bang van ofzo.
Maar als ik dan in de wachtkamer zit, wordt niet ikzelf, maar wel mijn lichaam blijkbaar toch zenuwachtig, hart gaat sneller bonken, een beetje een spanningsgevoel en dat alles zonder dat ik me ook daadwerkelijk zélf zenuwachtig voel. Raarheid.

Gisteren zag ik op een auto ook wel een grappige tekst staan:

Rij niet harder dan je beschermengel kan vliegen.

Geef een reactie

