Natte mouwen


Soms, op de meest onlogische momenten schieten me opeens de meest willekeurige dingen binnen. Zo bedacht ik me laatst dat ik vroeger altijd had dat er water in mijn mouwen liep als ik mijn handen waste, en dat ik dat al hรฉรฉl lang niet meer had. Bij iets van katoen viel het nog wel mee, oke, de mouw is nat maar dat wordt al snel lichaamstemperatuur en droogt op.
Een ander verhaal bij een fleecetrui. Redelijk wijde mouwen, het neemt het water niet op en elke keer als je je dan beweegt komt er weer koud water tegen je arm aan, super vervelend!

Het duurde even tot ik doorhad waarom dat nou nooit meer was, maar ik ben nu natuurlijk wel een (klein :P) stukje groter, dus als ik mijn handen was zijn mijn armen bรณven mijn natte handen. Nog een voordeel van lang zijn dus ๐Ÿ˜›
Hadden (of hebben natuurlijk) jullie dat nou ook zo vaak? Of was ik gewoon een onhandig kind ๐Ÿ˜›


Je bent altijd jonger dan je ooit zult zijn

3 reacties

  1. CC said,

    13/05/2009 bij 08:32

    Ik heb het nog steeds… Niet altijd bij handenwassen maar wel bij de afwas (en de combinatie met een fleecetrui is doooodelijk) en altijd bij het tandenpoetsen. Dus nee, zo onhandig was je niet (of ik ben ook onhandig? :P)

    • tanouska said,

      13/05/2009 bij 18:19

      Uiteraard ben je ook onhandig ๐Ÿ˜› maar je bent denk ik vooral gewoon te klein ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜›

  2. Marre said,

    09/05/2011 bij 13:45

    Whaha! En ik maar denken: hoe kan dat nu dat Tessa dat opeens niet meer heeft? XD


Geef een reactie

