Vakantie!

Morgen (of eigenlijk vandaag) vertrek ik naar België, vanuit waar ik maandag met Marre en Elsie vertrek naar Hongarije! Ik heb er echt super veel zin in 🙂

(Nee potentiële criminelen met inbraakneigingen, dit is geen reden om een bezoek te brengen aan het huis waar ik woon. Mijn ouders enzo zijn gewoon thuis en niet bang om onze ontzéttend gemene hond genaamd Josty op jullie af te sturen. Het beestje stink zo uit haar mond dat je geen stap verder komt, en acuut neervalt tot de politie aan de deur staat 😛 )

2 reacties

  1. Sandra said,

    05/10/2009 bij 18:55

    Josti Tessa, geen Josty.


Geef een reactie

