Het Lexicon!

Hij is uit! Het Lexicon over Harry Potter waar ik een deel van heb vertaald is uit! Sinds afgelopen zaterdag ligt hij bij alle bruna’s in de winkel, en sinds vandaag ben ik ook in het bezit van mijn twee delen!
Het is zo ontzettend gaaf om je eigen naam in een boek te zien staan, en stukken te zien, en te weten dat jíj die hebt vertaald!

Ik raad overigens Harry Potter fans wel aan om hem te kopen, het is echt leuk om stukjes te lezen, en je legt ook opeens verbanden met dingen die je eigenlijk nooit eerder zijn opgevallen, echt heel leuk!

2 reacties

  1. Emaa/Emma said,

    22/07/2009 bij 19:29

    *weet wat haar volgende aankoop zal zijn* 😛 Echt leuk dat je daaraan meegewerkt hebt. 😉

  2. Esther said,

    27/07/2009 bij 14:46

    Ik heb hem bij de Bruna meteen opgezocht en jouw naam gezocht ^^ Hartstikke leuk!


Geef een reactie

