Creditcard

Zoals ik hier al eerder heb gezegd wilde ik kijken wat de voorwaarden zijn voor een creditcard. Ik heb op de site dus alle informatie doorgelezen, het zou allemaal geen probleem moeten zijn!
Download ik het aanvraagformulier, moet je dus een inkomen van €1000,- in de maand hebben…. Ja hállo, ik ben maar een student hoor! Met mijn stufi en inkomen samen kom ik nog niet eens aan 500 euro, laat staan het dubbele…
Dat wordt dus echt mijn zus lief aankijken om de boxset voor me te bestellen…
Of ik moet kijken of die voorwaarde er ook is bij bijvoorbeeld de Gamma creditcard… Het zal vast wel, want anders zijn ze wel een beetje dom bezig bij Visa, maar toch 😛

Dat zeg ik, Gamma!

2 reacties

  1. Sandra said,

    05/10/2009 bij 18:47

    Miepie, als je stufi hebt en dat laat storten op een ABN studentenrekening kan je daar ook een creditkaart bij afsluiten. Iets van 15 E per jaar, en iedere maand wordt automatisch alles wat je die maand hebt gebruikt van je rekening afgeschreven. Alleen als je in termijnen wilt afbetalen heb je zo’n min. salaris nodig.
    😀

    • Tanouska said,

      05/10/2009 bij 19:50

      Dan ga ik maar eens langs bij de ABN 🙂


Geef een reactie

