Signatures.

Op HPOFamily is een beetje een golf van nieuwe signatures. Die van mij had ik ook al meer dan een jaar, dus was het eens tijd voor een nieuwe!

Eerst zat ik te denken aan een plaatje van Victoria Francés maar daar vond ik er geen die me aansprak. Ze hadden me allemaal toch te weinig kleur. Toen ging ik maar googelen en kwam deze tegen. Daar ging ik dus mee vogelen.
Als ik een sig maak gebruik ik altijd heel veel programma’s. Dit keer:
– Paint: Om het plaatje in te openen
– Word: Om het plaatje in te verkleinen zonder dat het pixelig wordt.
– Photo Impact: Om het plaatje in sigformaat te zetten en tekst toe te voegen, want dat kan heel mooi ermee, en met Photofiltre minder.
– PhotoFiltre: Om een ‘frame’ eromheen te zetten, want die gaat niet mooi in Photo Impact.

En dan uploaden!


3 reacties

  1. CC said,

    16/09/2009 bij 22:33

    Is dat een plaatje van Pandora die die doos open doet?

    Hij ziet er mooi uit!

    • Tanouska said,

      16/09/2009 bij 22:57

      Nee, niet dat ik weet. Als je op het grote plaatje kijkt zie je dat er een soort slangen uit komen 🙂

  2. Vera said,

    17/09/2009 bij 12:16

    The Escapist! Nice one, Tessa!


Geef een reactie

