Asafoetida

Ik kwam zoals waarschijnlijk wel al bekend bij deze naam doordat ik het tegenkwam in een Engels – Nederlands woordenboek, en dat het duivelsdrek betekende. Ik dacht dat het gewoon om uitwerpselen van de duivel ging, maar het blijkt dus een plant te zijn…

Ik kwam erachter doordat mensen op mijn blog kwamen via zoeken naar ‘Asafoetida’ en waarom zouden ze dat nou doen! Dus ik klikte op één van de links via waar iemand hier was beland (een russische zoekmachine bleek het te zijn) en kwam via daar op deze pagina terecht. Nu vind ik het toch een veel minder leuke naam voor een blog!

Asafoetida: An extremely pungent spice

1 reactie

  1. CC said,

    17/09/2009 bij 23:10

    Dacht je nu echt dat er in een woordenboek het woord ‘drek’ kon staan zonder dat het een plant was? :p Maar goed, geniaal 😉


Geef een reactie

