Gezelligheid!

Vandaag een lekkere korte blog! Ik zit nu bij een vriendin in Nijmegen, om morgen vanaf daar naar de Elf Fantasy Fair te vertrekken! Dit jaar was ik zwaar ongeorganiseerd bezig, had geen lijstje met wat ik mee moest, en wist eigenlijk alleen qua jurk wat ik aandeed. Naja, vanmorgen dus alles heel chaotisch ingepakt, bijna een aantal zeer essentiële onderdelen vergeten (tickets, bijvoorbeeld :P) gelukkig had ik de meeneemlijstjes van de vorige Fair’s nog! Die dus doorgenomen en nog wat dingetjes in mijn tas gepropt!

Nuja, ik ga zo maar slapen, ik heb zin in morgen!

Geef een reactie

