Terry Pratchett

Terry Pratchett en ik hebben dezelfde humor:
Hier gaat het om een God, tijdelijk in de vorm van een schildpad, die bang is voor adelaars. Een persoon snapt dat niet, zegt dat Schilpadden niet opgegeten worden.

‘That doesn’t worry Eagles’, said the tortoise darkly. ‘They pick you up, carry you up a few hundred feet and then. . . drop you.’
‘Urrgh.’
‘No. More like . . . crack . . . splat.’

Echt, dingen omschrijven door middel van geluiden is zรณ leuk ๐Ÿ˜› Vooral de reacties van mensen ๐Ÿ™‚

4 reacties

  1. Ezzie/Esther said,

    02/10/2009 bij 16:39

    xD Geweldig!

  2. sjoukje said,

    02/10/2009 bij 17:18

    hoi!

    Stink je al? Volgens mij staat hier namelijk nog een deo van jou! ๐Ÿ˜‰

    groetjes,
    sjoukje

    • Tanouska said,

      02/10/2009 bij 18:14

      Mja, dat kan heel goed kloppen XD
      Gelukkig heb ik meestal iets van drie bussen rondslingeren, dus stinken doe ik nog niet ๐Ÿ˜€
      Kan je hem misschien een keer aan Femke meegeven?

      Groetjes! Tessa

  3. Laura said,

    12/10/2009 bij 17:47

    Hmm, volgens mij zit dat toch echt in de familie!

    Ik werd er gisteren nog snoeihard om uit gelachen. ‘Je beschrijft dingen zo leuk’.


Geef een reactie

