Make-up

Soms vind ik mezelf eng. Dan heb ik opeens zin om met make-up te prutten, en dat is raar want ik gebruik echt bijna nooit make-up. Nuja, vandaag had ik dat dus ook weer. Het komt denk ik omdat ik laatst op een blog heb gekeken van iemand die echt súper mooie make-up op heeft, en daar dus een blog over met plaatjes. Maargoed, nu zit ik dus met make-up op mijn ogen en ik moet vanavond werken, daar hebben ze me denk ik alleen nog met een enkel keertje oogpotlood of mascara gezien, en dat ook niet vaak. Ik denk dat ze gaan schrikken 😀 Omdat ik even wilde checken of het wel kon, had ik een foto gemaakt, eng hé?

1 reactie

  1. Vera said,

    24/10/2009 bij 08:51

    Ik denk het wel inderdaad 😛 Maar mooi gedaan hoor.


Geef een reactie

