Hoe smaak verandert

Jullie hebben vast wel eens van de band Kamelot gehoord? Ik kon eerst de stem van die zanger echt níet uitstaan. Dat was ontzetten balen, want ze maken echt hele leuke muziek! Als ik bij een vriend van me was, en een nummer van ze kwam langsgeshuffled, dacht ik in het begin van: Oh, mooi nummer! Maar zodra de zang begon vroeg ik of hij door kon klikken, want ik kreeg gewoon echt de kriebels van die stem.
Nu heeft de zanger van Kamelot, Khan, een duet gezongen met Simone van Epica, Trois Vierges. Er is een muzikale versie, een solo versie en dus het duet, en dat was wel heel mooi, maar die stem hé… Toch luisterde ik hem wel vaak, want het was zo mooi!
Blijkbaar ben ik daardoor langzaamaan gewend geraakt aan de stem, want nu erger ik me er niet meer aan, en kan ik dus heerlijk naar die muziek van Kamelot luisteren: Yay!

3 reacties

  1. CC said,

    26/10/2009 bij 23:33

    Leuk he? ;). (het idee dat smaak verandert, de muziek ken ik niet zo qua lyrics :P)

  2. Ezzie/Esther said,

    30/10/2009 bij 18:50

    Wat goed! Kamelot is leuk! ^^

  3. Margje said,

    04/11/2009 bij 12:14

    Dat is een positieve smaakverandering.. Ik heb soms ook wel dat ik een band (of iets anders) eerst heel leuk vind en dan na een tijdje weinig luisteren me écht niet meer kan voorstellen dat ik dat eerst zo geweldig vond.. ):

    En yay for Kamelot! (:


Geef een reactie

