Conclusies

Soms kom je gewoon tot een aantal conclusies, die je wel eens op een rijtje wil zetten:

– Lezen is slecht voor je hoeveelheid slaap. (als je ’s avonds te lang leest, en ook in de bus gaat lezen in plaats van slapen, tjah…)
– Ik denk te veel tegelijk. Daardoor ben ik soms chaotisch als ik praat, want ik denk nog na terwijl ik praat, en besluit dan toch dat ik iets anders wil zeggen. Of ik bedenk dat ik het eigenlijk niet eens ben met wat ik zeg. Conclusie: Eerst nadenken, dan praten.
– Als ik moe ben, ga ik nog veel meer praten zonder na te denken. Resultaat: Superchaotische verhalen waarvan alleen de laatste twee zinnen wel eens nuttig zouden kunnen zijn. Het is meestal tenslotte helemaal niet interessant om te weten hoe iemand tot een gedachte komt, maar wat die gedachte is.
– Dansen is heerlijk. (en dan bedoel ik echt dansen, niet meehossen op dancemuziek ofzo :P)
– Het is me heel lang niet opgevallen dat ik met twee ringen om loop. Meestal zie ik er maar 1 tegelijk. Eigenlijk staat het best vreemd, omdat ze zo anders zijn πŸ˜›
– Volgens mij worden mijn blogs steeds minder interessant om te lezen
– Als je een heel rijtje met conclusies in je hoofd hebt, raak je die geheid kwijt als je ze neer wilt zetten.

Just the knowledge that a good book is awaiting one
at the end of a long day makes the day happier.

~ Kathleen Norris ~

4 reacties

  1. Ez said,

    30/11/2009 bij 20:43

    Je blogs worden helemaal niet minder interessant om te lezen! Ik reageer alleen nooit (A)

  2. CC said,

    01/12/2009 bij 11:56

    Nou, er waren de afgelopen tijd ook wat weinig blogs om te reageren… Maar ze zijn zΓ©ker interessant!

    • Tanouska said,

      01/12/2009 bij 16:47

      Ik heb nooit gezegd dat het om (een gebrek aan) reacties was dat ik mn blogs saaier vond πŸ˜› Als ik mijn blog zou volgen zou ik ze minder leuk vinden πŸ˜›

  3. CC said,

    03/12/2009 bij 16:39

    nee, ik reageerde op Ez πŸ˜› Dat het niet gek is dat ze niet veel reageerde πŸ˜›


Geef een reactie

