De afgelopen maand:

– Heb ik niet gepost
– Ben ik naar twee concerten geweest, beide van Sonata Arctica
– Bij beide was Delain het voorprogramma
– Bij de een stond ik ongeveer 7 mensen van het podium
– Bij de ander stond ik tegen het podium
– Bij beide heb ik absoluut genoten
– Bij eentje zat ik vanaf pakweg 12 uur in de rij

– Ik heb ook twee playlists en een plectrum gevangen
– Ben ik naar drie Balfolk avonden geweest
– Was het helemaal geweldig
– Liep er bij twee ook iemand rond die ik wel erg interessant ben gaan vinden
– Heeft het ontzettend gesneeuwd
– Ben ik een rijexamen misgelopen
– Heb ik hele leuke kerstcadeautjes gehad
– Heb ik meerdere ideeen gehad voor een blog, maar geen uitgevoerd
– Heb ik twee sneeuwgevechten gehouden op één avond
– Ben ik vier keer zo lomp geweest dat ik er blauwe plekken aan over hield
– Ben ik in Drenthe geweest om kerst te vieren
– Heb ik ontzettend veel Sonata Arctica geluisterd
– Maar ook veel Epica
– Heb ik schoolwerk veel te veel uitgesteld
– Heb ik te horen gekregen dat ik in Gent stage ga lopen!
– Was er vast nog meer dat het noemen waard was, maar dat weet ik nu niet meer ^^

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Hope is more than a postponed disappointment

Epica – Kingdom of heaven

(die viel me net op, en ik vind hem mooi ^^)

Geef een reactie

