Mijn kamer!

Het kwam er steeds maar niet van, maar bij deze dan toch foto’s van mijn kamer hier in het verre, verre Gent! Laten we er een kleine rondleiding van maken, gewoon voor de lol. Als je het ‘huis’ binnenkomt, kan je aan de rechterkant een trap vinden. We lopen deze op, en slaan alweer rechtsaf. Nu doen we voor de grap even onze ogen dicht en lopen een paar passen naar voren, zeg pakweg vijf. Opgepast, nu volgt een klein trapje. Ga de vier treden op, draai je om en doe je ogen open. Dit is wat je dan ziet. Jawel, een mooie tafel met laptop! Als we onze blik een beetje naar links draaien, zien we de deuropening waar we zojuist door zijn binnengekomen. Mooie schuifdeur, of niet? Ook mijn mooie kastje kan je mooi bewonderen. Nu doen we even een stapje naar achteren, en kijken vervolgens nog wat verder naar links. Aan onze rechterhand vinden we een mooi kastje met boeken, dat van twee kanten te bereiken is, maar beneden staat. Ook zien we dat mijn paspop is meegekomen! Jaja, ik ga kleding maken hier!

Het is weer tijd om om te draaien, en aanschouw! De eettafel! Met daarachter nog net zichtbaar mijn bed. Aan de andere wand is de wastafel, het kookplaatje en de koelkast. Op het randje erboven is onze voedselvoorraad te vinden, we willen tenslotte geen honger lijden hier ^^ Tot zover het overzicht van mijn kamer, we gaan de trap weer af, en komen zo bij de gezamenlijke keuken, waar ook de douches te vinden zijn. Daarmee is onze rondleiding bijna ten einde. Voor het laatste lopen we nog even naar de buitendeur, vanwaar we kunnen zien hoe onze fietsen worden opgeslagen: Jawel, hangend! (Dat is qua ruimte natuurlijk best handig, maar als je net door het opengebroken en dus modderige centrum van Gent hebt gereden, dan druipt alle modder van je wielkas dus op de rest van je fiets…. Achja, gratis versiering zullen we maar zeggen!)

Nou, dat is dus waar ik tegenwoordig te vinden ben, als ik niet ronddwaal of in het ziekenhuis loop! Kom gerust een keer langs voor een live rondleiding, lijkt me gezellig!

4 reacties

  1. Emma said,

    08/02/2010 bij 21:29

    Leuk , zo’n rondleiding. Hopelijk voel je je al een beetje op je gemak daar 😉

  2. Marre said,

    08/02/2010 bij 21:41

    Dat moet zo ongeveer het grootste kot ooit zijn 😛

  3. pappa said,

    08/02/2010 bij 23:11

    Leuk wat te lezen en goed dat je je er zo lekker voelt.
    Ik moest wel zoeken waar nu de foto’s stonden, maar toch gevonden.
    Het is een oud stulpje maar ik vond het wel gezellig en warm.
    Dat komt omdat je meteen in het centrum zit en het een oud gebouw is.
    He ga zondag genieten samen met Sandra.
    We spreken elkaar.
    Pappa

  4. Laura said,

    09/02/2010 bij 08:40

    Heej, leuk om de foto’s te zien van je kamer! Hij is nog best groot of niet?
    Wat grappig om de kleuren van de meubels en stoffen enzo te zien.

    Enne wat hebben jullie een voorraadeten! Bang dat het snoeihard gaat vriezen en jullie niet meer weg kunnen?

    Have fun!


Geef een reactie

