Brr!

Ik heb vandaag (technisch gezien) mijn eerste nachtdienst overleefd! Ik ben niet eens bijna in slaap gevallen ofzo ^^ Ik had wel hoofdpijn omdat mn nekspieren verkrampten, maargoed 😛 Pas tijdens de overdracht om 7 uur ’s ochtends zat ik heel even bijna te knikkebollen. Daarna kwam het naarste van alles: Naar huis fietsen! Het vriest best wel hard opeens, en dat is náár! Een voordeel is wel dat de modder die het centrum van Gent bedekt nu bevroren is, het fietsen gaat zo een stuk makkelijker!
Over een half uurtje vertrek ik voor mijn volgende nachtdienst, ik benieuwd of het vandaag vermoeiender wordt, of juist makkelijker 🙂

Het voordeel van een nachtdienst, is het uitslapen tot drie uur ’s middags

1 reactie

  1. C0rientje said,

    14/02/2010 bij 20:12

    Ben jij ook zo gesloopt na een nachtdienst? Voor jou lijkt het me helemaal vermoeiend, jij moet wakker blijven, ik kan tenminste nog een poging tot slapen doen. Hoe zijn je verdere nachtdiensten gegaan?


Geef een reactie

