Een stuk kaas en 10 uur reizen…

Gisteren was Chaos! Maar dat past wel bij me geloof ik…

Na het Balfolk van zondag waren Vera en ik blijven slapen bij iemand, eerst zodat we nog konden doordansen, wat niet nodig bleek, maar toen voor de afterparty. Het was echt heel gezellig (en soms zijn badjassen geniaal) maar maandag moest ik natuurlijk weer naar Lelystad. Dat was de eerste 80 minuten in de trein (plus nog wat in de bus en lopen, maar dat tellen we niet mee voor het gemak). Om 4 uur vertrok mijn trein (helaas) weer richting Gent en daar zat ik dus ook in, volledig bepakt en bezakt. Na een half uur bleek al dat het niet geheel volledig was, mijn vader belde om te melden dat ik mijn stuk kaas met fenegriek (dat ik speciaal had laten halen door mijn moeder) was vergeten mee te nemen… Dom!
Twee treinen later arriveerde we bijna in Gent, het was pakweg 8 uur, dus weer 4 uur treinen erbij. Toen kwam ik alleen tot een nogal héél erg domme ontdekking. Ik was mijn sleutels vergeten……

Mijn sleutelbos met voordeursleutel, kamersleutel, sleutel van mijn kluisje in het ziekenhuis, fietssleutels alles hing nog netjes aan het haakje thuis. Toen heb ik maar gelijk naar huis gebeld om te controleren of ze er echt hingen (stel je voor dat je terug gaat, en ze onderin je tas blijken te liggen…) en om te kijken of ik nog terug kon komen. Gelukkig bleek dat ik nog net de laatste verbinding kon halen, wat ik dus ook besloot te doen.
Zodoende stond ik vervolgens vijf voor één ’s nachts dus weer in Lelystad op het station, en over twee uur begint de hele reis weer opnieuw… Nu maar hopen dat ik niks vergeet!

Wat een Nederlander blijkbaar al niet doet om de kaas tóch mee te kunnen nemen 😛

1 reactie

  1. Vera said,

    09/03/2010 bij 22:31

    indd the bathrobe did it *STRIJK*
    Maar wooww, echt wat een gedoe zeg! Niet normaal.
    Knufffzz


Geef een reactie

