Luguber…

Ijs in de vorm van een lammetje met grenadine saus in de hals. Lidl, dat is toch echt té luguber hoor!

Dat schreef ik zodra ik terug was van een bezoekje aan de Lidl geschokt op facebook, en wat denk je dat de reacties zijn?
Nou, het volgende:
Dat is klassiek in België hoor, voor communiefeesten 😛
Ja, dat heb je niet alleen bij de Lidl… Ik heb dan ook zo’n lammetje geslacht tijdens mijn communie 0:-)
en Ik kende het gebruik al, maar ik blijf het toch ook een beetje luguber vinden. Rare belgen. :p

Dat is toch ENG! Kleine lieve kindjes die communie gaan doen lekker ijs laten eten, maar eerst moeten ze een lammetje vermoorden, bah bah bah! Lugubere rare Belgen….

(en weet je waar ik net achter kom? Als ik even niet weet welke site ik wil openen, of hoe die ookalweer heet, typ ik letterlijk ‘dinges’ in… alsof dat gaat helpen XD )

2 reacties

  1. vorondë said,

    26/03/2010 bij 08:33

    O.o – rare mensen die Belgen.
    (Oh, ik doe dat ook hoor, andere dingen intypen, helpt echt mega XD)

  2. Laura said,

    04/04/2010 bij 15:11

    Dinges zocht je mij soms? Of dacht je aan mij? Wel lief hoor 😀


Geef een reactie

