Balfolk!

Ik schrijf deze post om een bekentenis af te leggen. Ik ben verslaafd. Ik ben officieel verslaafd aan balfolk. Ik heb maandag nog een bal gehad, en heb nu al weer ontzettend veel zin in een nieuw bal. Dansen is gewoon zo fijn, er zijn zoveel aardige en gezellige mensen! De dag na een bal heb ik ook echt zo’n ‘bleh, ik wil terug naar gisterenavond’ gevoel, zoals je dat ook kan hebben na een forummeeting. Tuurlijk, het helpt daarbij niet mee dat ik in Gent zit de avond na het bal, maar toch. Ik ben gewoon verslaafd!

Op deze link kan je een filmpje vinden van het bal van afgelopen maandag. Je hebt wel Quicktime 7 nodig om het te kunnen bekijken, maar het is het waard 😉


2 reacties

  1. Wen said,

    17/04/2010 bij 18:51

    verslaafd aan balfolk…? Welkom bij de club! 😛


Geef een reactie

