Lange mensen

Sinds ik in België stage loop valt het me steeds meer op dat ik langer ben dan gemiddeld. In Nederland vooral dan de vrouwen, maar in België ook langer dan de meeste mannen. Vooral bij boombalavonden was dit duidelijk, het danst tenslotte zoveel fijner als een man langer is dan dat jij bent.
Nu las/ keer ik dit bericht op nos.nl. Conclusie (buiten het bericht dat het Nederlandse volk niet meer langer wordt): Ik ben ook langer dan de gemiddelde man in Nederland, die 1.84 is. Ik dacht altijd dat dat 1.85 was, en dat ik dus even lang was als die gemiddelde man, maar nee dus, ik steek er gewoon een potlooddikte bovenuit 😛 (en 14 centimeter boven de gemiddelde vrouw :P)
Maar ach, het kan altijd nog erger 😛

En omdat ik tegenwoordig bijna altijd een filmpje van mooie muziek plaats:

Geef een reactie

