No Dream Can Heal A Broken Heart

Nee, ik heb geen gebroken hart, maar dit is gewoon een heel mooi nummer dat meer mensen moeten kennen!

Heb ik verder nog iets te melden? Boombal Festival was geweldig, ik zou een verslag moeten maken, maar ik heb geen idee waar ik zou moeten beginnen 😛 Er was regen, veel regen, veel muziek (dûh), veel dansen, op blote voeten omdat mijn schoenen na een half uur doorweekt waren, veel knuffelen, veel mensen weer terug gezien, lekkere frietjes, nog veel lekkerdere wentelteefjes, en nog zo veel meer ^^


En vanavond weer een bal in Utrecht! 😀

Geef een reactie

