Uhm… Oeps?

Tja, wat kan ik zeggen na iets meer dan drie maanden niet bloggen. Ik maakte niks mee? Het leven was saai? Niet bepaald.
Op 1 november ben ik begonnen als verpleegkundige in de MC-groep in Lelystad (Ja, dat is dat ziekenhuis dat bijna gesloten werd, waar de OK’s niet OK waren en waar het Norovirus berucht was) bij het flexbureau. Maak ik daar dan niks boeiends mee om over te bloggen? Soms. (Maar nog niets dat qua bizarheid kan tippen aan een alcoholinfuus in Duitsland.)
Had ik kunnen bloggen over concerten waar ik heen ben geweest? Vast wel. (Maar het krijgen van een plectrum en het verzamelen van playlists vind ik eigenlijk geen blog waardig, leuk voor mezelf, maar om het met de rest van de wereld te delen?)
Grote drama’s waarover ik mijn hart moet luchten? Groot is een groot woord, maar dat soort dingen doe ik liever niet op een algemeen blog.
Per ongeluk naar een Nederlandse versie van een film geweest in plaats van de OV? Ook dat, maar dat is meer iets voor facebook dan een blog.
Iets boeiends in de liefde wat ik had kunnen delen? Nee, helaas 😛
Ontwikkelingen op het gebied van de huisdieren? Nee. (Tenzij je een stel kippen meetelt dat vandaag mijn broertjes in een hoek dreef, dat was wel grappig eigenlijk. Dan hoor je opeens heel hard ‘Tessa!’ roepen, en staat hij bij het fietsenhok: ‘De kippen vallen me aan! We kunnen er niet langs!’. Ik geef toe, die kippen kunnen knap gemeen uit hun ogen kijken, maar je in de hoek laten drijven gaat toch wel wat ver XD (leuk detail: De een is 9, de ander 16))

Waarom ik dan nu wel een blog in elkaar aan het typen ben? Omdat één blogpost vaak een start is voor meer, en ik bloggen vaak toch wel leuk vind, eigenlijk. Dus laten we (of ikzelf gewoon) hopen dat deze er meer laat volgen!

If you want to make an easy job seem mighty hard, just keep putting off doing it.

~Olin Miller~

3 reacties

  1. CC said,

    10/01/2011 bij 21:50

    Jeeh, weer een blog! Welkom terug in de blogosphere, ofzo 😛

  2. Emma said,

    10/01/2011 bij 22:46

    Hoezee, je blog leeft nog! 😀

  3. Koeks said,

    22/02/2011 bij 00:54

    Kippen ZIJN eng!!


Geef een reactie

