Boombalfestival 2011

Er is zowaar weer een blog, sorry voor de afwezigheid 😛 Eigenlijk had ik al veel meer kunnen bloggen, over mijn vakantie naar Hongarije, M’era Luna, maar het wordt dus Boombalfestival, omdat het geweldig was, en ik nu in de nachtdienst zit met heimwee ernaar en ik terug wil en ik er zo toch minimaal nog een lekker aan kan terugdenken.
Als ik alles ga uitschrijven wordt het waarschijnlijk een heel onsamenhangend chaotisch en lang verhaal, dus maak ik maar weer eens een puntenlijstje:

– 1,5 te vroeg op station Lunetten staan is NIET handig, voortaan mails met tijden nalezen voor vertrek.
– Stille camping is heel handig als je daar met je auto kan staan, maar de vele tochten door een zéér modderig paadje door een maïsveld maken het wel iets minder ideaal.
– Vergeet vooral geen pyjama’s mee te nemen als je weggaat
– Hmmmm, dansen! Heb ik al eens gezegd hoe fijn dansen eigenlijk is?
– Veel mensen teruggezien van mijn 20 weken in Gent, van de danslessen, bals en zelfs een collega van de afdeling! Al was die er met een koor en niet om te dansen.
– Wentelteefjes! (ook bekend als verloren brood) Ze zijn echt ideaal als tweede ontbijt/lunch en ook als latenightsnack om nog lekker door te kunnen dansen. Ik denk dat ik zeker 6 porties heb gehaald dit weekend 😀
– Het was grappig hoe zich in de linkerhoek van tent 1 vaak een groep Nederlanders te vinden was. Mini kamp-holland!
– Bussen die kapot gaan als Marre’s naar BBF komen zouden verboden moeten worden! Maar gelukkig kon mijn auto de modder de baas en kon ik haar ophalen. We waren zelfs nog op tijd voor Bal O’gadjo! (ongeveer dan)
– Er was een Italiaan van >2 meter! Hij kon ook wel fijn dansen, alleen bij de laatste vond hij blijkbaar dat je als man geen druk moet geven met de rechter hand (en hij vroeg zich af waarom ik naar achter ging) en dat was raar, want daarvoor deed hij dat volgens mij wel 😛
– Nog veel meer dansen, grote verassing of niet
– Tussen alle regen en bewolking hebben we zondag zelfs nog in de zon kunnen zitten! Lang leve vitamine D!
– En dan waren er nog die twee héérlijke laatste mazurka’s (en andere dansjes) waar ik graag naar terug wil ^^

(en dan heb ik het niet eens gehad over kapotte schoenen, kapotte tenen, door ducktape heendansen, mijn superhandige laars-schoenen en het feit dat ik niet in mijn tent pas.)

Geef een reactie

